Afişări de pagină

Sistem


marți, 8 mai 2018

Trei ani care mi-au schimbat radical viata. Sunt fericita fiindca mi s-au deschis ochii si am inceput o cu totul altfel de viata.

Voiam certitudini, insa nimic nu era de natura sa mi le ofere. Am incetat sa citesc, fiindca tot ce gaseam ma tulbura, in loc sa ma linisteasca. Totusi, datorita unor oameni extraordinari care m-au ajutat fara sa le cer macar ajutorul, am inceput sa ajung la informatiile intr-adevar importante.
Pe data de 18 iulie 2011 se implinesc trei ani de la operatia mea. In tot acest timp am fost adeseori privita ca o amintire de multi medici si sunt sigura ca medicina clasica e absolut neputincioasa in fata afectiunilor grave.
In continuare voi rezuma pe cat pot ce am invatat in acesti trei ani care mi-au schimbat radical viata. E foarte important sa subliniez ca sunt recunoscatoare destinului pentru ce mi s-a intamplat, ca acesti trei ani au fost cei mai importanti din viata mea, ca sunt fericita fiindca mi s-au deschis ochii si fiindca am inceput o cu totul altfel de viata.
Continuarea la sursa: https://liviabonarov.wordpress.com/2011/07/18/draga-cancer-iti-multumesc/