Afişări de pagină

Sistem


duminică, 20 ianuarie 2013

Tot mai multe dovezi se aduna despre vindecarea naturala a cancerului

Solutii de la Bionaturaplus
"In primul rand, trebuia sa elimin din alimentatie toate proteinele animale (carne, oua, lapte, branza), deoarece imi hraneau celulele canceroase. De asemenea, mi s-au interzis cu desavarsire alcoolul, cafeaua si tutunul...Mi-am schimbat alimentatia chiar de a doua zi si am inceput sa urmez in paralel si tratamentul naturist. Cu produsele Biostem, Oxigenare Celulara si Activ Protect Zeolit m-am simtit mai bine inca din primele saptamani de la administrare. Tratamentul mi-a reglat tensiunea arteriala si mi-a rezolvat si micile probleme cu respiratia. Mai mult, m-am bucurat din tot sufletul ca nu mi-a cazut parul in urma chimioterapiei, ca celorlalti bolnavi din spital...".
Despre rolul si modul de procurare al fiecarui supliment alimentar naturist mentionat mai sus veti gasi materiale pe site-ul Bionaturaplus.
Revenire grabnica la forma maxima va doresc.