Afişări de pagină

Sistem


miercuri, 19 februarie 2014

Dieta alcalina a Dr. Robert O'Young

"Daca am vazut mai departe este pentru ca am stat pe umarul unor giganti."
Sir Isaac Newton

Cartea doctorului Robert O'Young "Dieta Young. Miracolul pH pentru o sanatate perfecta" a aparut in 2005 la editura Paralela 45. Am auzit de ea, insa n-am gasit timpul necesar sa o parcurg.
Acum i-a sosit timpul. V-o recomand.

Autorii au vazut mai departe, pentru ca s-au plasat pe umarul gigantului francez Dr. Antoine Bechamp (1816-1908), despre care am mentionat cu ceva timp in urma.
Medicina moderna occidentala s-a plasat pe umarul piticului chimist Louis Pasteur si nu vede mai departe de profit, profit facut pe seama suferintelor umane.

Deci, bucurati-va savurand:
http://www.scribd.com/doc/22431704/Dieta-Young-Miracolul-pH-pentru-o-sanatate-perfecta