Afişări de pagină

Sistem


joi, 27 februarie 2014

"Cum iti sunt gandurile, asa iti este viata" - Staretul Tadei

O marturie

 
"Depinde ce numim mancare, fiindca eu mancam raw vegan, crud si sanatos cand am facut cancer de colon terminal si in paralel imi hraneam fiinta cu sentimente de inutilitate, iar cand am inteles ca "asa cum imi sunt gandurile asa imi este viata" - Staretul Tadei, atunci am schimbat complet stilul de viata si identitatea din care m-am imbolnavit, si abia atunci m-am vindecat...

Lucrez cu oameni care mananca tot ce vor, insa cred in responsabilitatea lor fata de ei insisi si se vindeca fara diete spartane, doar mancand constient de ce au in farfurie si ce inseamna asta pentru ei, pentru fizicul si psihicul lor...
Suntem si ceea ce mancam, insa nu doar atat, iar o hrana proasta intr-un corp si o minte fericite se alchimizeaza in Lumina si Iubire si Constiinta. O hrana fizica bio si perfecta fara o minte si un trup echilibrate sunt zero barat, vid, nonsens, antrenament pentru dezamagire...
Si pot spune asta pe pielea mea...

Cand aplici o dieta si te infometezi, atunci corpul crede ca esti bolnav, iar daca nu e stilul tau si poftesti mereu la ce e afara si nu ai voie, atunci esti dublu de bolnav..."