Afişări de pagină

Sistem


luni, 2 septembrie 2013

Vaccinurile slabesc sistemul imunitar si creeaza terenul propice pentru boli cumplite precum cancerul

Au aparut analize atente bazate pe date obiective.
Eu personal am crezut in vaccinarea antitetanos, pe care mi-am facut-o de doua ori in cazul unor rani inflamate. Au fost frectii la piciorul de lemn. Norocul meu ca nu m-am ales cu altceva mai grav. Pana la urma am dat de un medic, cand m-am dus a treia oara, care mi-a spus ca vaccinul trebuie facut in cel mult 6 ore de la ranire, NU cum m-am dus eu in cazurile anterioare abia a doua zi dupa ranire.
Dar de unde sa stie medicii de eficienta sau ineficienta vaccinurilor?
Ca ei invata ce li se baga sub nas de catre companiile farmaceutice, ca acestea sustin cheltuielile sistemului si culeg profiturile.
Contributiile pacientilor la asigurari medicale sunt pur si simplu furate, exemplu guvernarea Nastase.
Desi medicina clasica sustine faptul ca tetanosul apare in urma unor rani profunde care s-au infectat sau in urma unor arsuri grave, s-a demonstrat ca exista cazuri de tetanos aparute in absenta ranilor. Se pare ca tetanosul, ca si difteria, este corelat cu o carenta de magneziu. Mentionam ca tratamentele neconventionale folosesc clorura de magneziu, a carei eficacitate este cunoscuta in diferite boli infectioase: difterie, tetanos, poliomielita.
In acest sens, sunt relevante cercetarile medicilor francezi Pierre Delbert (chirurg, membru al Academiei franceze de medicina) si Auguste Neveu.
Pe 16 noiembrie 1944 Dr. Delbert il anunta pe Neveu ca: "Publicarea comunicatului meu din 20 iunie este definitiv respinsa. Consiliul Academiei a gasit, dupa 6 luni de reflectare, doar urmatorul argument care este, in felul lui, revelator: "Daca am face cunoscut un nou tratament pentru difterie cu clorura de magneziu, am impiedica vaccinarile, iar INTERESUL nostru este acela de a le extinde pe scara larga"."Astfel, liderii Academiei, aserviti unor interese mercantile, au decis in mod deliberat sa elimine un tratament cu adevarat eficient, care ar fi putut salva mii de vieti, dar care ar fi pus intr-o situatie neplacuta pe producatorii de vaccinuri si poate i-ar fi eliminat de pe piata. Pentru tetanos se recomanda administrarea intravenoasa a 5 g de clorura de magneziu amestecate cu 20 ml de ser fiziologic.
Ce alegeti? Clorura de magneziu, fara efecte secundare, sau vaccinul care are frecvent efecte adverse grave?
Rata mortalitatii in cazul tetanosului in Anglia si in Tara Galilor, intre 1995 si 1970 este redata de T. McKeown in The Role of Medicine, 1979.
Veti vedea un exemplu clar ca aceasta rata scade pe tot intervalul, chiar inainte de introducerea serului antitetanic, si mai are puseuri de crestere si dupa introducerea vaccinului. Atunci care-i utilitatea lui? E doar comerciala. Pacientul plateste!