Afişări de pagină

Sistem


joi, 19 septembrie 2013

Aici gasiti carti inspirate despre vindecare

http://www.edituradaksha.ro/categories/view/38-medicina-alternativa
Unele carti sunt scrise de invingatori:
 
Fiecare dintre noi are celule canceroase în corp. Dar nu toţi ne vom îmbolnăvi de cancer.
V-ar surprinde, oare, să aflaţi că o persoană din patru este afectată de cancer? Dacă vi s-ar spune că pînă şi nişte simple schimbări în stilul dumneavoastră de viaţă v-ar putea reduce semnificativ pericolul de a fi atins de această boală, v-aţi folosi, atunci, la maximum mecanismele naturale de apărare?
"Am avut cancer. Mi s-a dat diagnosticul acesta pentru prima dată acum 15 ani. Mi s-a aplicat tratamentul obişnuit şi am făcut cancerul să dea înapoi, însă doar pentru a recidiva apoi, mai tîrziu. Apoi am decis să aflu tot ce îmi stătea în putinţă, pentru a-mi ajuta corpul să se apere împotriva bolii prin mijloacele sale proprii. Se împlinesc deja şapte ani de cînd trăiesc, după ce am învins boala. în această carte, aş dori să vă relatez povestea - ştiinţifică şi personală - ce stă la baza învăţăturilor pe care le-am dobîndit."

Autorul acestei cărţi, dl. David-Servan Schreiber, este un medic, profesor universitar, cu un bogat bagaj de experienţă în domeniul medicinii integrative. El demonstrează modul în care, prin intermediul unor simple modificări aduse regimului alimentar, stilului de viaţă şi atitudinii generale, putem aborda în forţă boala canceroasă, în paralel cu urmarea strictă a tratamentelor clasice, ori cum la fel de bine am putea evita cu totul apariţia acesteia.